Translate

2/22/2015

Butterflies.


Witam w niedzielę! Na szczęście wypuścili mnie ze szpitala w sobotę przed południem i mogłam przygotować dla was nowy wpis.  Oczywiście nie obyło się bez jakiś ciekawych przygód - okazało się że jestem uczulona na coś z kroplówki i prawdopodobnie tylko gorzej się przez nią czułam. Na szczęście następnego dnia zauważyłam, że coś jest nie tak i pozbyłam się ostatniej, przez co dziś już jestem w pełni na chodzie. Nie wiem jak u was, ale u mnie wiosna (czyli nie zmarzłam podczas zdjęć) i niech trwa jak najdłużej!

Dzisiejszą stylizację "robią" głównie szpilki z cudownymi motylkami. Wiedziałam od początku że najlepiej będą się prezentować ze spódnicą, ale żeby nie było zbyt elegancko dorzuciłam do tego bluzę w kwiatki. Dodatki to ulubiony ostatnio zegarek od Edibazzar oraz pastelowe bransoletki. Mam nadzieję że wam się spodoba!

PS. Zdjęcia wiatrem pisane, a raczej pstrykane. Wybaczcie ;-)












Photos by mum

Buty / Heels tutaj/here
Bluza / Sweatshirt tutaj/here
Spódniczka / Skirt Choies
Zegarek / Watch tutaj/here
Bransoletki / Bracelets AgnesArt pink/nude , Rossmann blue, Bracelet Sun aqua
Rajstopy / Tights Calzedonia 

42 komentarze:

  1. Masz na sobie rajstopy chudzielcu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jest, w takim wydaniu Ci chyba najlepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw ;) świetnie wszystko gra, a bucik cudowne ;)
    No i życzę Ci, żeby zdrowie już dopisywało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo "fantastycznie" i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie! Całe szczęście, że z zdrowiem wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jedna z moich ulubionych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Meeega ! Spódnica fajnie współgra z bluzą :) a szpilki są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten zestaw!
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) A na co miałaś zabieg? :) Wracaj do zdrowia szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ło ja, buty wywalone w kosmos, czad :D
    zdecydowanie pastelowe zestawy służą Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze,że chociaż rajstopy są, chociaż ja i tak bym jeszcze zmarzła w takim ubranku :)
    szpilki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza i szpilki przepiekne!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit^^ Nie za zimno Ci? :-)
    Śliczne bransoletki^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  14. te szpilki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza bardzo mi się spodobała ale buty mnie oczarowały, bomba !

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio też trafiłam niestety do szpitala, na szczęście ne musiałam tam leżeć:p

    ps. śliczna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie wyglądasz! :) Tak delikatnie, dziewczęco... Bluza mega! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza stylizacja, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna z Twoich lepszych stylizacji! Brakuje mi tutaj jedynie jednego, cienkiego, złotego naszyjnika, który jeszcze bardziej podkreśliłby tą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy bluza jest wzorzysta, a bransoletek jest dosyć sporo raczej nie dodaję już żadnej zbytecznej biżuterii, a tym bardziej złotej bo nie przepadam za tym kolorem. Ale dziękuję :)

      Usuń
  21. Świetnie ! A buty nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. That sweatshirt is so gorgeous! Love how you've styled it with the skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja, a te motylki na butach są przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja świetna, moje kolory, bluza jest przepiękna, razem wszystko pięknie się komponuje. Ale chcę zwrócić uwagę na fotki - robisz je na prawdę dobrze! Tzn mama :) A obróbka jaką tu zapodałaś, jest lekka, wiosenna, podoba mi się ta poświata :) Z resztą wiesz, że mam do niej słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluza! połączenie zegarka i bransoletek - cudo !

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie lubię Cię w takich kolorach! <3 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe buty :)
    ogólnie słodka stylizacja :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna stylizacja, a szpilki po prostu cudo *.*

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog :) Zachęcam również do obserwowania i do wzięcia udziału w konkursie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej śliczna stylizacja i te cudowne buty, które kojarzą mi się z Hermesem XD(Mam obsesje na punkcie mitologii).

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty są niesamowite ! <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wszystko się prezentuje :) Idealnie dobrane wszystko do siebie :) Cudwona :) Zapraszam do siebie i zaczynam obserwować :D

    OdpowiedzUsuń